LÖRDAG morgon

Asså jag drömmer typ en gång i veckan att jag är tillbaka i Barcelona och hälsar på alla gamla ställen och människor som man stötte på under månaden vi va där. Det är snart två år sen paulina!!!!!!! Fasen va tiden går fort alltså.
Samma dag för ett år sen åkte vi till Malaysia.
13 Maj.

Nejnej, jag får ingen ångest över att jag inte har en magisk resa planerad för i år med samma avresedatum......



Tillbaka på jorden med all jämarns snö som finns ute.. När ja vakna imorse var de asfint ute, de va sol! Men när ja sen klev upp var de moln. Kan April vädret sluta komma i Mars?
Jag hoppas iallafall på sol idag ändå.

Efter våra 3 rep i veckan har 3 nya låtar blivit klara. OJ så bra dom är! Vi ska spela i vindeln på valborg i svindelrockarnas lokal så alla ombedes närvara.

IDAG ska jag promenera och sen hitta en kjol på stan till mina tröja ja köpte igår. För ikväll nalkas utgång med gamla och nya vänner. Jag känner på mig att det kommer bli en bra dag. Jag känner det i magen.

Rock  on

Kommentarer
Postat av: am

hallå jag kommer ju hem på fredag ju, vet inte vad du försöker lura i alla andra men ;)

2010-03-20 @ 21:42:41
URL: http://annamariabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0