KÄRLEKEN ÄR NÄSTAN TOTAL

Jag har haft en jättebra kväll !! Paulina är hemma i vännäs och vi skulle ses på lördag men då ska ja ju till stugan o köra skoter :) SÅ vi bestämde att hon skulle komma till mig ikväll istället. PÅ DET så kom jossan också (emma skulle komma men kom inte :o(.. ) Och vi pratade en del men de kändes så konstigt för vi hade som inget att prata om fast de va ett år sen vi sågs nästan..
Vi fikade mina bullar och kakor och mös under min superfilt.

TACK FÖR EN BRA KVÄLL TJEJER
jag har saknat er :)





Nu har också Jesper kommit, hunden som vi är hundvakt till tills på söndag! Han är jäättemysig. En mellanstor vit lurv med stenhård svans och jättemysig. ibland.
ja ska fota han imorgon så får ni se!
Casper och Jesper är förövrigt ingen superkombo på 2 hundar tillsammans.. har sagt fel typ 100 gånger på några timmar bara. fy
Båda ligger iaf här hos mig, en i min hemmagjorda bur och en på golvet.
Kalawesome

Rock on




(Anledningen till att kärleken är nästan total är att Jonas inte kom ikväll som jag hoppats på :( .. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0