Goder morgon

Oh jag har sovit så gott inatt, mätt sen våfflorna hos Ronja igår och nöjd aver att dagen D heter fredag. Alltså går jag 2 timmar och 45 min idag i skolan innan jag åker till UNDERBARA Umeå igen ända tills på tisdag morgon.

JUSTE jag har nog glömt att berätta om min påsk! Jag längtar så mycket. Jag, Jonas, Mamma, Pappa, Morbror Anders med frugan Iita och mina minisötkusiner Alma, Elsa och Vidar! Vi åker till hemavan där pappa ska spela och vi andra kolla och mysa. Jag och Jonas ska bo med morbror med familj och mamma o pappa nere på trolltunet.
Jag längtar såå efter en mysig familjehelg :)

Onsdag-Måndag! Länge också.

NU ska ja surfa runt lite, packa, gå prommis med mini och sen fika och gå till skolan.
Ha en bra dag!

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0