Torsdag 10 Juni

Imorse ställdes klockan på 7 och efter sminkning och hårfixning begav sig halva släkten till Isabelles student :-) Brors flickvän. Hon var så fin och har kämpat så bra! Sen blev det lunch på droskan medan hon åkte vagn och sen kika lite på stan på alla som åkte vagn, sen fika hos hennes farbror. MYCKET skönt väder idag och MYCKET fina studenter. några kära åretseenden, b.la min fina gamla vän Alexander som när han såg mig från vagnen vinkade dit mig och gav mig en hel bukett blommor och en puss på handen! Man saknar såna vänner som han, dom betyder så mycket.

(bilder kommer sen)

Ikväll hoppas jag på en mysig middag med pojkvän och sedan kanske mer mys. Imorgon nalkas fest för Erik som fyllde 20 igår och för Alexandra som fyller 20 på lördag. MYCKET trevligt kommer det bli. Jag är SÅ RÅTAGGAD!

HA EN BRA DAG :-)

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0