TENTA-SHOPPING: bilder

Idag hade bik bok 50% på ALLT, Monki 50% på allt!
Mycket fynd alltså.. :-)



Världens finaste klänning! Jag kommer BO i den i sommar!!
ca 74,50:- på bik bok



En flytväst till Mini :-)
160:- på classes



Har ett par röda likadana som jag ÄLSKAR (från 59an)
dessa är från skopunkten, 75:-



Dessa är jag osäker på om jag ska ha kvar..
75:- på skopunkten (det står 99 men 50% om man köper 2 par..)



Dessa ska tillbaka.. de var för slappa :P
Bik bok, 150:-



Linne/klänning ASFINT på stranden typ, men ska tillbaka tro ja
H&M 69:-




Jeanskjol från Rut med flera, 99:-



och till DAGENS FYND! En fusk-skinnjacka från Monki:
129 KRONOR! från 500 till 129. MARWELLOUS. :-)

Detta har jag sysslat med idag. haha! Så blir det med massa rea..

M-MM :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0