Suck.

Alltså ja ä "ledig" idag. Ha ingen "studietid i skolan" osv. Så ja tänkte sova ut innan ja började plugga. Men ja drömde om å plugga, å vaknade å tänkte på saker för å se om ja kom ihåg va ja läste innan ja somna. Sen tog ja upp ett papper som låg breve sängen, å läste! Jag är så imponerad av mig själv! Inför sista tentan för i år börjar ja plugga kl 7 på morgonen, och det värsta är att de går bra.
TACK EVELINA !!!!!!!!

Ja har även sove som en kotte inatt (om en stock är att man sover bra borde en kotte betyda dåligt?) för ja har så sjuk träningsvärk i låren att de nästan inte gå å dra benen uppåt av egen kraft. Ja kan inte sätta mig på toa utan armarna. Jag känner av fysen- JA!

Sen har jag hunne me en sak till på morgon, skulle göra en go frukost som ja sett fram emot, havrefras med färka jordgubbar å mjölk, sen ä mjölken slut. SYND.
Nu sket ja i frukosten tills vidare när ja gått å handla mjölk.

En lång morgon ha ja haft, på gott å ont.

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0