Sommar 2010

Jag hoppas och tror verkligen att det blir en toppensommar i år! Imorgon ska jag på första av två inskolningsdagar på almagården, där jag var förra året ockå och trivdes så bra!Där ska jag spendera 4 veckor på schema och förhoppningsvis mer senare. Under den perioden ska vi repa som galningar (nästan), festa hos Linda, fira midsommar, bada i abbortjärn och avsluta med en SOM ALLTID underbar helg på trästockfestivalen. Sen börjar min lediga sommarperiod.
Under den ska jag njuta, sola, bada, sova, vara på avalund och norrbyskär, och eventuellt åka med Jonas familj till söder och hälsa på och kanske besöka Ullared. Sen skulle jag också vilja hälsa på Annis å Johanna på koster och Ronja i Haverdal. Vi får se vad som händer :-) Det känns bra iallafall.

Under hela sommaren kommer det mysas en hel del med karln och mini också. DET är bäst.

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0