God morgon!

Jag sov dåligt inatt, jag som hoppades sova som en gud. Vi hade till å me hängt upp en filt för öppningen från alkoven så de sku va mörkt. Men ja har så ont i benen, träningsvärken har lagt sig men jag har ändå ont. haha. HOPPAS HOPPAS inte det blir lika jävligt ikväll. Då dör jag. haha

jonas tog med sig mini på jobbet på morgon, så jag ska hämta hem han när ja ska på stan å köpa hans medicin. Och en deo! mycket bra. Sen ska ja int göra nå mer idag. Promenera kanske :-) Blir nog en bra dag.
Någon som vill hålla mig sällis? ring.

ROCK ON


Kommentarer
Postat av: Jeanette

ajdå, hoppas du sover bättre inatt istället.

2010-06-09 @ 09:39:38
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0