God morgon!

Jag sov som en stock inatt. min gubbe hade svårt å sova så han sov i soffan för å få mer plats :-P SÅ kan det gå. Men jag drömde 2 drömmar som ja faktiskt kom ihåg!
Första var med en spelning vi hade, å de va aslite folk å en stor sal vi sku spela in, sen före soundcheck gick en sträng på min bas av å varken ja eller nån annan hade en ny så vi bestämde att ja sku spela utan. Sen gick de asdåligt å sjunga då å de lät skit. haha.

sen var vi i hemavan å åkte snowboard å mamma å pappa kom ner för backen åkandes på skor? random.

sen berättade en vän att han drömt om mig å att ja sku på balen men hade ingen å gå me så han erbjöd sig men glömde alla finkläder å massa scheiss.

Villken random natt??
:-)


Nu ska ja lägga mig i soffan en stund innan ja ska möra ronja på stan å hon sku leta nå kläder å ja ska lämna igen nå bäcker på bibblan. Ja känner mig så trött hela tiden, både igår å idag. Hoppas på piggnation snart.

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0