Envis

Idag har jag hunnit med att vakna, fika, gå en morgonpromenad, gå ner på stan, lämna igen böcker på bibblan, äta lunch på jonas jobb som ja gjorde igår, krama ronja, hjälpa ronja att shoppa, pussa ronja på kinderna, gå hem, handla på hemköp, betalat 2 parkeringsbiljetter, hälsat på mami och papi, repat, grillat, ätit, myst. En riktigt lugn dag ändå, lite roligt att man hinner med så mycket på en lugn dag.

Jag hade bestämt mig för å grilla idag no matter what. Så jag satte mig med min engångsgrill på innergården med dubbla paraplyer, mössa å regnjacka i en timme för å värma grilln å sen grilla köttet.. MEN SATAN SÅ GOTT DE BLEV! De va helt kalrt värt varende kall och blöt envis sekund i ösregnet.
Marwellous!

Imorgon ska ja å göbbn åka till vindeln, jag ska träna å gå på hundkurs och han ska hänga. Sen ska vi till stugan tills på söndag. M-MM! kommer bli en bra helg :-)

(med snål update)

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0