back on track

Oh jag har hunnit göra mycket sen jag skrev sist.. skämmes på mig!
igår va ja å Ronja en sväng i övik för å städa ur lägenheterna å lämna in nyckeln, kändes liiite sorgligt men mest och helt enkelt bra. Älskar att bo me Jonk i umeå :-) skulle aldrig vilja byta bort det.

Sen har vi repat lite, var u stugan i helgen, jobbat.. ja lite mer ointressant. Idag ska ja åka en minisväng till stugan sen jobba kväll. Sen dag imorgon och dag på fredag. Det går bra nu.

Kul uupdate? Nej :)

ROCK ON

Kommentarer
Postat av: lena

jaja, all is well med att ni bor i ume. men jag kommer att sakna att ha dig som downstairs-granne!

2010-07-01 @ 13:34:26
URL: http://www.ellmagnusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0