Äntligen en update

Igår å idag ha ja spenderat på almagården som ä mitt sommarjobb denna sommar å även förra. De är ett äldreboende me några av de finaste äldre som finns, ja trivs som fisken i vattnet me å få pyssla om dom å prata bonska :-) De ha gått jättebra å ja börja på riktigt på måndag. ska bli skönt me lite ledighet fram tills dess men he ska bli kul!

I fredags åkte jag å mamma till stugan för å spendera natten. på morgonen kom de folk från nån domstol å skulle kika på älvskanten för den ha börja försvinna för att dom reglera vattnet längre upp i umeälven.
Sen blev de GOfika! å sen byggde ja på min hundbur som ja håller på me te mini, den ä snart kalr, bara en sida å he galler på sen måla. Sen ska ja bygga ett litet skydd å som han kan gömma se i! ASfin bli den :-)

Sen åkte jag på jobbet å mini var med mormor hela kvällen. Efter ja sluta kom ja dit å fick te å mackor å sen när ja sku sova kom jordskalve :P fundera länge på va de va, men sen fick ja ju svar i tidningen idag. läskigt.

IDAG ONSDAG klev ja upp för å börja jobba 07.00. mini hade äte mycket mat innan vi gick iäng å ja visste att han sku va väädligt skitnödig när vi vakna så ja drömde att han bajsa på matbordet :P haha. Sen kom ja hem på lunchh å hann å gå en promenad med mini innan de va dax igen. Ja jobba till 15.15 sen åkte ja direkt å repa, rösten va sliten men de gick bra! Sen skynda ja mig hem till mormor för middag å hann även då med en promenad med lillen, innan det var dax för innebandy-fysen. ALLTSÅ ja trodde ja sku dö! De va så jävla jobbigt! minst två gånger var de verkligen nära till gråt för ja orka verkligen inte mer.. men ja pressa ur de sista krafterna blandat med skrik å de känns skönt nu :P

Sen körde ja hem å nu ha ja duscha å lagt mig i sängen :-) Jonas är å tränar å ja lär nog hinna somna innan han kommer hem min baby.

NU vet ni var som hänt å ja vet att ja är sämst på att lägga in bilder som ja lovat, kanske imorgon? kanske.

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0