Onsdag den 21 Juli

Jag har massa å berätta. Jag kan börja me att i september (början eller slutet får vi se) Blir det flyttpack, flyttning å flyttning för en tredje gång denna sommar :-) Först var det jag, sen var det storebror och nu blir det mamma å pappa! Dom ska från östermalm till Haga.
På Isabelles student var vi och fikade hos hennes farbror och alla för för lägenheten å de visa sig att dom sku flytta å nu ha de blive så att domm ska ta över den. det känns lite överkligt att först "förlora" sitt riktiga barndomshem i vindeln, sen nu också sitt nya i umeå :-P. Men hela lägenheten har en hög standard och den är ju så sjukt fin! Så det känns spännande!

Sen var de kanske int så mycke mer.. Ja ha njute dessa två semesterdagar med solning, cykelturer, mys med jonas, gått på stan (utan börs), ätit god mat m.m. Igår tog ja en aslång cykeltur med mini i korgen och bara njöt av sommaren ensam. Så sjukt härligt längs strandpromenaden! JAG ÄLSKAR UMEÅ!

Ehm jaa.. Sen ska vi snart äta frukost och sen ska jonk på jobbe å ja ska till stugan för att sen åka vidare på min tremenings 30-års kalas! Sen imorgon åker vi till skellefteå och trästockfestivalen för å spela för tredje året i rad! Kommer bli kalawesome.

Blir lite update under helgen hoppas jag, för datorn åker nog med.

ROCK ON

Ps. Har fått boka en veterinärtid på röbäck åt min älskade lilla mini vovve. Har har ju haft typ noskvalster och vi ha behandla han för de men de bli inte bättre så nu vill dom lyssna på hans lungor och kanske röntka.
Mammis lilla hjärta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0