Måndag den 5 Juli

Åh vilken bra ledig dag jag haft idag! Jag vaknade som sagt av massa hundar, sen fick jag en god frukost och lite slötid i stugan. På eftermiddagen åkte jag och mami på en mamma-dotter-dag till Lycksele och shoppade lite. Jag köpte mig ett par underbart snygga vita låga converse, jag älskar converse! Åh jag gillar dom så mycket och dom var på 30%, jag har aldrig sett såna på rea. Marwellous! Sen köpte vi lite till pappa på stan och sen fika vi lite innan vi åkte på dollarstore och där handla ja lite mer :-) b.la lite presenter till baby! mohaha.

Sen kom vi hem och gjorde rostade mackor med creme fraiche+romröra och avokado på och med lite grönsaker och melon till. Sen åkte vi båt i de underbara vädret till campingen och skulle köpa fika men de va stängt så vi åkte till birgit och tiggde m-mm. Sen hem igen i skönt väder och packa ihop för att åka till vindeln och jobba å sova några nätter. Imorgon är det hundkurs på kvällen.
Jag jobbar 07-15.15 tis, ons, tors. Sen ledig resten av vecka.
Sista arbetsveckan nu :)

Nu äter jag kalaspuffar med fil och ska snart lägga mig och ringa jonas för ett god natt samtal innan ett möte med john blund.

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0