God morgon!

Jag vaknade imorse av att 3 hundar ställde sig på mig. Bror med flickvän är också ute i stugan eftersom dom inte har nånstans å bo förrän deras nya hem är städat. Dom vaknde före mig och kom in i huset från lillstugan dom sover i, tillsammans med deras två hundar som kom direkt och ställde sig på mig.
Ganska mysigt uppvaknande om man frågar mig.

Snoret känns som det expanderat gånger 1000 och satt sig i hela vänstra bihålan, riktigt tungt. Men jag ska gå emot mina principer och ta nässpray. Jag hatar nässpray. Men jag tänker inte va sjuk längre. Efter en inhalation nässpray ska jag ta deo och sen vet jag inte vad. Ute? Inne? halvsola? läsa kalle eller bamse tidningar? åka in till campingen? You name it - Jag gör det. Jag är ledig idag!!



Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0