Fredag den 2 Juli

Jag har hunnit jobba, bada, äta, sova, städa ur mitt barndomshem, haft jonas släkt på fikabesök i lägenheten, ha feber, snuva sönder, träna, varit i vindeln och mycket mer under tiden jag inte skrivit. när man inte skrivit på länge känns de så jobbigt å ta tag å skriva igen, sen skjut man på de. Nu har de gått en vecka å en dag sen ja skrev sist. När jag kommit igång nu igen ska jag försöka att hålla det uppe. Jag har ju trots allt gratis sms och det är inte så svårt (alls!!) att skriva ett sms. Jag ska bättre mig.

I tisdagskväll var vi på hundkurs på ridhuset och mini var så jäkla duktig! Han gjorde precis som han skulle och jag blev en proud mama :-) Inez var också helt otrolig! Men under kursen och när jag kom till stugan igen kände jag hur febern började krypa på och jag bäddade ner mig i sängen efter halv 10 och sov dåligt pga åska å regn som ja hatar över allt annat på natten. som TUR va så ja jonas med mig och kramade om mig så ja kände mig säker igen.
På morgonen kändes det bättre och jag bestämde mig för att bita ihop och åka till jobbet 07-13.30. Jag orkade till 10 sen sa jag till och gick hem för att sova ända tills kvällen. Igår kändes det aningens bättre och då kom även jonas pappa, faster och 2 bräder på fikabesök i vår lilla lägenhet. Så trevligt!
Idag känner jag mig nästan som en människa igen, med en ständig papperbit i näsan för snoret bara rinner. Snart ska jag finna orken att klä på mig (skämmes) och gå på apoteket och även kolla på en klänning som älskade mamma gav mig pengar till. ♥
Sen ska jag ta bilen och mini å åka ut till stugan.... tar en paus för värsta nysattacken.... där jag ska sola och vila mig i form inför helgens jobb. Imorgon 07-21 och söndag 11.15-21. Det blir en lång helg.

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0