Del 270

Fy så otäckt väder det är ute!! Det blåser så man tror att fönsterna ska spricka snart! Och jag som var så glad att jonas är påväg hit.. Nu är jag nästan ångerfull att han är ute på vägarna.. Bussen är en timme sen typ. Hoppas på få krama om en HEL Jonas om en timme.

Min deo var slut så idag skulle jag på Åhléns och köpa en ny, och då står en "rea-snurra" med kläder 75% av reapriset. Så ja tog en kik o hitta ett par svarta chinos, å de ha ja vela ha länge, som ja prova o köpte samtidigt som deon, kassörskan sa "72 kronor tack" å ja ba vaaa?
Så chinosen kosta alltså 38 kr!!!!!!!
Dessutom, deon som kosta 49 annars kosta 35 idag för en kampanj.

Ja kan lova att ja gick därifrån med ett stort leende.



Chinos 38:- & Deo 35:- = super!


Kommentarer
Postat av: lena

fast casper ser ut som att han sålt smöret och tappat pengarna. Du köpte alltså inget till honom! Jag KÄNNER hans besvikelse!

2010-02-01 @ 19:20:36
URL: http://www.ellmagnusson.blogspot.com
Postat av: lena

men casper då? han ser ju ut som att han sålt smöret och tappat pengarna. Menar du att du inte handlade nånting till honom?? Jag KÄNNER hans besvikelse!

2010-02-01 @ 20:27:36
URL: http://www.ellmagnusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0