Del 262

Hjärntömning:

Jag har sjukaste utomlands-längtan! Jag vill bara ut o resa. Jonas försökte nåt extremt att få oss att resa runt efter sommarn men ja kände mig "nöjd" för ja reste rätt mycket under gymnasiet o ja gillar ju inte alls att flyga så de var ganska påfrestande under malaysiaresan när vi åkte 6 olika flygplan! samma jobbiga trauma 12 gånger!! hatar start, landning och tiden i luften så allt är scheisse med att flyga. Men nu är ja redo.
Ja vill så gärna ta med jonas ut i världen, plugga spanska i barcelona, hälsa på hand syster anna i usa, sola o bada i thailand.. vad som helst. Jag vill dela en lång resa i världen som ett minne för livet med jonas. MUMS.

Men.. duktig som jag är (?) så pluggar jag 2 år nu istället. SKITKUL är det, kurserna är givande och man lär sig verkligen nåt nytt varje dag men det är så tråkigt att bo ensam. Det beror egentligen bara på mig själv har jag kommit fram till. Jag har min fina voppis som håller mig sällskap men han kan inte prata, TYVÄRR! Jag är prat och sällskapssjuk, kramar får ja av casper så de räcker men inte såna mysiga kramar som ja får av jonas. därför saknad han och hans närhet.
Jag har massa fina vänner som bor i närheten men man drar ju aldrig tummen ur röven o är med dom. Så det är bara mitt fel.


I sommar har jag tänkt jobba första halvan sen umgås med jonas och familja och vänner andra halvan, samt jobba lite extra då. Sen plugga 2 sista terminer SEN vill ja plugga spanska några månader i barcelona med jonas o casse. Det är en underbar stad som ja bott en månad i och jonas har vart där 2 veckor och känner likadant så varför inte åka dit igen?
Jag känner lite folk runtom stan och skulle va underbart och hälsa på dem igen! Dessutom känner jag till många olika gator och vrår i stan eftersom ja jobbade med att möta upp gäster och ge nyklar till dom i olika lägenheter runtom i hela barcelona.
Jag längtar! Då har jag en färdig utbildning som väntar på att få användas när ja kommer hem från våra resor. Först vill ja läsa spanska och njuta.

Livet leker om 1.5 år! (Förstås lite nu med men..)

ROCK ON




Barceloneta beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0