Del 261

Helgen har varit super!

Fredag: Kom till vindeln och gick en promenad med Johanna, sen mys med mormor innan rep.

Lördag: Började med att vi vann en tuff match väl förtjänta!! Sen direkt till Umeå och gjorde mig fin tillsammans med Ida och Elin för att sen gå på high school musical och den var jättebra, man rös hela tiden. Sen åt vi tacobuffé på balder och hade det jättemysigt! Sen Åkte jag och Rebecka upp till tomtebo och några tjejer från klassen på förfest sen skulle vi ut och stod i kön och FRÖÖÖÖS sen blev jag tvungen att gå hem innan vi kom in för jag hade strulat till det med nyckeln som Jonas skulle öppna dörren med. (Inte smart att lägga nyckeln under dörrmattan i trappuppgången när man behöver den för att öppna porten..)
När jag GLATT insåg att dörren till källaren var öppen grät jag nästan av lycka för ja frös så hemskt! Så ja spola i ett varmt bad och det bara brände om kroppen, sen kom jonas och allt blev frid och fröjd :)

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0