Del 260

Just nu är livet bra.
Det består av träning, träning, jonas, casper, bra vänner, bra klass, och en otroligt rolig helg som komma skall.

1. Först och främst klarade jag anatomi och fysiologi tentan med G, hade dock vela ha VG men. Jag klara det och jag är ASNÖJD med det!!!

2. Jonas har vart i övik hela veckan och det har varit SÅ mysigt! han har dessutom sökt 2 jobb! :) Hoppas på dom! Dessutom har han myst med mig heela tiden. Det gör en flickvän varm inombords.

3. Casper är världens bästa och snällaste hund. Han ligger och väntar på mig när jag kommer hem, han ligger och myser med mig när jag är hemma och är bara allmänt jättebra.

4. Helgen som kommer består av rep, match sen julklappen ja fick av ida o annis, musikalen high school musical med kevin borg, efter den blir det middag med ida o elin sen utgång med klassen hoppas ja i umeå. söndag blir en lugn dag innan det bär av till övik igen.

5. Hela kursen vi har nu består av träning och kroppen och själen mår så bra av det, kanske inte under själva träningspasset men efter.. ujuj. beach 2010 here i come! Dessutom avslutas kursen med en eximination i form av att hålla i ett gympapass och INTE en salstenta = inget plugg!!!!!! ME LIKE

6. Ronja är världens bästa vän. punkt.

7. Jag har möblerat om i min lilla lägenhet och det vart SUPER!

8. Jag har världens bästa pojkvän. Han tål att nämnas i minst 2 punkter i min bra-lista. Han bryr sig om mig och han är snäll och får mgi att må bra, hans närhet är allt som behövs. Jag älskar dig min prins! ♥ forever and ever and ever!



Mina absoluta favoritpojkar !




Kommentarer
Postat av: issa

halo!

Jag å mamma delar på henne, så hon bor hos mig här några veckor sen är hon hos mamma osv. :)



Vad söt din hund var! :) Har du han här?

2010-01-21 @ 23:05:08
URL: http://tjohaliarullgardin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0