Del 256

Hjärntömning:

Jag har SÅ ont i magen just nu. Jag vet inte hur jag själv önskar att framtiden ska se ut. Jag bor nu i en liten men jättefin lägenhet 5 minuter från skolan, pluggar ett jätteroligt program med världens finaste hund som sällskap. Och har världen bästa pojkvän HEMMA i Umeå. HEMMA i Umeå, det är det som är grejen. Jag hatar att va ifrån jonas länge och jag hatar att vara ensam. Jag har dessutom läst mitt hyreskontrakt nu och jag får inte ens ha min voppis i lägenheten, hundar är ej tillåtna. Så jag måste leta nåt nytt för jag hatar att göra saker man inte får. Jag har aldrig snattat nåt i hela mitt liv och jag gick hem när det var dax att tjuvplinga när man var liten. Jag HATAR att smyga med saker. Men att flytta känns inte heller skitkul.
Allra helst, mest i hela världen just nu, önskade jag att jonas skulle flytta till mig i en mysig liten lägenhet och starta vårt gemensamma liv redan nu, inte när jag gått ut skolan sen. Men jag är ensam om att vilja det..
Mycket känns så jobbigt nu. Vissa stunder älskar jag övik men för de mesta längtar jag mest tillbaka till umeå och får lust att hoppa av men jag vet att jag skulle ångra mig och jag vet att det inte är värt de.

Men ja drömmer ibland att det vore annorlunda.
jag trivs inte ensam.


Kommentarer
Postat av: Emma!

Fortsätt Plugga!!! Jonas kommer alltid finnas vid din sida och om han inte gör det så är inte han den rätte för dig. Bo kvar vart du bort tills dom klagar på dig och sen flyttar du :)



Puss! saknar dig!

2010-01-17 @ 17:05:58
Postat av: am

Sandra du är inte ensam, du har ronja, eve mfl :)

Bo kvar ;) Hyresvärden måste ge dig 3 varningar, innan du blir vräkt!!

Tänk på mig..jag känner inte en kotte! De kan man kalla ensam, men jag jobbar på det ;)

2010-01-19 @ 19:48:06
URL: http://annamariabostrom.blogg.se/
Postat av: isabelle

Jag vet hur det känns att inte trivas och längta nån annanstanns... Som när jag bodde i lycksele! Lite dumt av dig att inte kolla upp det innan du köpte Casper, men de är väl kanske inte de första man tänker på när man får ett sånt erbjudande :)Det kanske inte är nån som märker honom om du gömmer han i jackan när du går in haha

2010-01-19 @ 20:29:04
URL: http://barbieshastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0