Del 255

Annis skriver så mycket och bra på annamariabostrom.blogg.se nu så de är därför ja inte hinnet uppdatera.. säkert..

Idag har ja pluggat. och pluggat och pluggat.
i 6 jävla timmar.
Ändå känns de som ja inte gjort nånting. suck.
Nu blir det läsa LITE till, sen ska ja blunda.

Imorgon ringer klockan 07.30, då blir de nesquick och mjölk,
sen hämta jonas ♥. Sen hämta alma o elsa för trevligheter.
Hela bilen blir packad med jullovssaker ja tog hem förut,
bra att få tillbaka dom utan att släpa till o från bussen.

Casper fick ett ben idag som han fick i julklapp, han vart heelt galen, sprang runt som e tok i typ en timme! Rullade sig på benet och lekte me de o sprang runt runt runt, ja tro han gillare.

Just nu är han dock billig.. han är NÄSTAN rumsren, men ibland händer det olyckor ändå. Som nu, när ja la mig, då vare blött på täcket. Ja trodde ja spillt vatten som ja nyss drack men de lukta nå annat.... jag som behöver 2 täcken att värma mig när ja inte sover med jonas.
Dessa karlar.... i olika former.

Rock on

(Håller på välja bilder ja ska framkalla och sätta upp i lägenheten,
så om nån har en bra bild på nåt som rör min närhet så TELL ME!)


Kommentarer
Postat av: lena

hehe.. dessa karlar ja. det lät lite som att din kille också brukar kissa på täcket.. jag är trött. hihihihi. :)

2010-01-15 @ 09:31:02
URL: http://www.ellmagnusson.blogspot.com
Postat av: am

jag är smickrad, otroligt smickrad !!

Och glad, för att DU börjar uppdatera igen, keep it up!

2010-01-15 @ 23:01:57
URL: http://annamariabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0