Del 254

Efter att min vän klagat på min kolossalt dåliga update under lovet måste jag börja smyga igång.. men jag tar inga riktiga tag förrän måndag då skolan börjar på riktigt.
SÅ NI VET! :)

Hela lovet har bestått av jonas, vila, casper, vila.
sen nu sista veckan plugg. inför tentan på torsdag.

Imorgon ska ja plugga heela dagen. mindre kul.
sen på onsdag åker ja, jonas, alma och elsa till övik för att bada på paradisbadet hela dagen sen sova över och jag min tenta på torsdag sen hem igen. kommer bli riktigt mysigt !!

På måndag börjar skolan sen på riktigt. 5 dagar i veckan (som de står på schemat) tills vecka 7. Det känns bra o dåligt, skönt med lite struktur i skolvardagen men tråkigt med lite jonas. (denna kära pojkvän)



Casper tycker jag är tråkigt nu som sitter här så han har lagt sig
läääängst ner i sängen och kollar på mig med sina uttråkad-ögon.

ROCK ON

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra att du börjat igen ;P

2010-01-12 @ 12:24:05
Postat av: am

Jag håller med !!

kul att de äntligen händer något här :)

2010-01-12 @ 17:06:49
URL: http://annamariabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0