Sjuk Sandra

JA jag har alltid massa saker att skylla på till anledningar att inte blogga när ja inte ids. Visserligen äre min blogg och ja bestäm ju när ja inte vill men ändå. (höhö) Men idag har jag ingen ursäkt, jag är fast i min mini-lägenhet hela dagen utan nåt att göra.

Jag är sjuk!

(Stackare)

Gårkvällen bestod av veling fram o tillbaks om ja skulle åka till övik på kvällen eller idag 05,45. Jag åkte igårkväll med världens jävlar drygaste buss, tog över 2 timmar innan ja var innanför dörren.. Sen var ja astrött men plågade mig att duscha (vilket ja INTE ångrar idag att ja gjorde igår) och ringde sen Jonas för ett godnatt-samtal. Efter det kände jag hur magen började va konstig, men ja somnade tillslut. Vaknade kl 12 av att mina ben sprang av sig själv mot toan och där tömdes hela magen.
Som följd av detta har jag inte sovit inatt och varit mest shaky.

Idag känner jag mig mest som före natten, förkyld och snyvig. Jag har kommit fram till att det inte är nån kräksjuka, så jag har tänkt bli frisk fort.

som tur är har jag en mamma i umeå som ringer till Ronja och ber henne komma hit och kissa Casper och handla åt mig, och ännu mer tur är att jag har en Ronja som gör det för mig också :) och ÄNNU bättre är att jag har en ewe som skickar sms och frågar om hon ska handla åt mig.
Det värmer i hjärtat att va omringad av vänner som bryr sig ♥

Dessutom ligger Casper väldigt nära mig och är extremt mysig idag. Det uppskattas av en hundmamma.

Jag har också fått rapporter om att det är kallt ute. När Ronja kom hit imorse slängde hon halva mackan som hon ätit på vägen, för osten på den har frusit.. Under en promenad på 100 meter.
Inte okej.

Rock on



Min mysvovve



En bra vän som var caspers mamma i en vecka.
En liten och tjock mini-casper.



Kan nån berätta för mig vem detta är?



En snygg vän till mig som bor en våning upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0