långhelg

Nu sitter jag i min säng i umeå och ser fram emot en långhelg! Idag hade vi examination på gympapasset som var vår "tenta" denna kurs. En grupp om 3-4 personer skulle tillsammans koreografera och jobba ihop ett 45-60 min gympapass och hålla i för halva klassen. Jag var med ronja, rebecka och ewe, de har gått skitbra för oss och vi är nöjda. Får se om de blir bra eller dåligt betyg bara..



Ikväll var det innebandy som gällde, asnajs. Fick återse Rebecka min gamle vän som ja inte sett på år o dar, fick en lång o efterlängtad kram! Vi har tänkt hälsa på Mia (vi 3 var sällskap under en säsong i bilen som pendlades till träningarna förut) Mia är nu mer mamma till lille Elis och vi vill hälsa på dem. Ska också bli mysigt!

Imorgon ska ja till jonas och mysa, sen på iksu och träna och bada med ronja också. Sen på kvällen ska ja fasen inte göra nåt. SLAPPA.
De förtjäna ja.



Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0