Appdäjt

Helgen avslutades med en jävligt dålig match på söndagen sen iksuspa med jonas för träning och badmys. Måndagen vart grupparbete me brudsen, rep och träning. Sen sov ja hos baby och åkte till övik igen på tisdag morgon.
Igår tisdag blev det mer grupparbete och sen mys med brudsen till paradice finalen!

IDAG har vi än en gång kört grupparbete, sen träning i form av att hålla i varsin låt på lektionen. Jag hade styrka med bålstabilitet o gjorde massa roliga övningar o fick bra kritik sen. Efter det gym en stund sen promenad med Casper och han är så duktig på att gå nu!! Han har haft en trotsperiod när han inte alls ville gå, men nu springer han så glatt och även upp för trappen och in i lägenheten, SÖTNOSEN!

NU väntar jag på att min mexicanosoppa ska kallna, sen ska ja se greys anatomi, plugga lite, göra ett vattengympapass tills imorgon och sen sova. Sova känns bäst :)

imorgon då blir det hålla i vattengympa och sen grparbete.
Hem till Umeå ev imorgon, annars fredag.

NU är ni ikapp mitt liv!

Rock on


Kommentarer
Postat av: Ronja

OMG! nu har jag läst din blogg, JAG liksom ;)

2010-02-04 @ 21:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0