Vindeln

Jobbet igår och idag har gått bra. Jag har gjort bort de långa dagarna som jag fick på schema (7-15.15) Och imorgon och torsdag jobbar jag till 2 bara. Super.
Jag å Elin ha skratta hela dagen idag tro ja å de satt skönt i magen. Vi har ett SKITroligt jobb! haha!

I söndags hade ja ont i halsen hela dagen men nu har det övergått till hosta och snuva. Kanske lite feber men ja sov några timmar efter middagen och har duschat så nu känns de lite bättre. Ja ha ont i magen men de är förmodligen bara psykiskt, alla har ju magsjuka. Jag mår inte illa så de är lugnt.. hehe

Jag vill gå på mellandagsrea. ååh. Jävlar..

ROCK ON

Kommentarer
Postat av: R

Det finns inte ett skit på mellandagsrean så se det positivt istället, du sparar pengar ;)

2010-12-29 @ 16:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0