ÖRNSKÖLDSVIK

Alltså imorse vare så jäävla tungt å ta se upp från sängen men de gick bara för att tanken "jullov" dök upp överallt. Tåget gick (enligt tidtabell) 07.59 och var framme i tid idag. (!!!!!!!!!!!!!) Sen var det en lång och tröttsam föreläsning som väntade, rätt intressant men mer tråkig. Sen slutade vi halv 1 ungefär. Tåget går ham 16.16. KUL? MJAE.

Hade ett större antal slantar infunnit sig i min börs hade det relativt goda utbudet av butiker räddat min dag men nu är så icke fallet. Istället köpte jag mig en kyckling-curry baguette, lussebulle, pepparkaka och kaffe på bibblan och bänkade mig i datasalen.
Resten av mitt pendlargäng och mindre delar av klassen sitter kvar i klassrummet efter att begärt att få lära sig mer. mer? Nejnej, kommer det inte med på tentan bryr jag mig inte. Det är nog rörigt i min hjärna utan fler vetenskaper. Det är dock (typ) världens bästa lärare som har denna kurs, han plockar bort saker från tentan för han tror att det blir för mycket för oss att läsa. HALLÅ? Jag älskar lärare som är mänskliga och förstår att andra har det tuffare är vissa att få in saker i huvudet (läs: ta tid och plugga och få det att fastna på samma gång). Jag är en sån. punkt. Dessutom innehåller denna tenta lite matte. Jag hatar matte, ja kan int ens matte. Jag försöker, de gör ja men de går ju som de går.
Jag hitta ju dock mitt superpluggknep inför förra tentan vilket var att plugga överallt utom hemma, de funkade hur bra som helst. Jag hoppas att det resulterade i att ja klarade tentan, vi får se senast den 22 Dec.

WELL. Va mycke ja hade å förtälja idag.

Resten får förbli en gåta. ROCK ON

Kommentarer
Postat av: Emelie J.

Sjukt skönt att han är mänsklig! Men sen att sitta kvar då han säger att vi ändå inte behöver kunna det, nej, så funkar inte jag heller! :P



Lycka till med pluggandet och allt nu! Och ha ett riktigt bra jullov!

KRAM Emelie =)

2010-12-15 @ 19:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0