Måndag före domedagen

.. Många domedagar här? haha

Men imorgon är stora tentadagen för den svåraste tentan som vi gjort hittils, på 1.5 år! Men jag har pluggat ganska mycket och känner mig inte superstressad, men man vet aldrig. Kanske har man fokuserat på fel saker? Men ja, inte värt att stressa upp sig över det, får se imorgon hur det går.

Har suttit med Jonas på T-Post och pluggat sen 11. Jag har kommit fram till att jag inte alls kan sitta hemma och plugga. Då måste jag städa, äta, se tv, tvätta. Allt jag inte har tid med. därför ska ja börja fly när det är pluggdax, och t-post var en extremt bra tillflyktsort! Har kommit långt idag känns det som. Jag kommer sitta och plugga i stort sett tills jag somnar ikväll. Sen imorgon är det över. ett tag iallafall om det blir omtenta. Får se!


En teaser inför bildbomben som kommer imorgon:



ROCK ON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0