GOD JUL KÄRA VÄNNER

Jag vill skicka en julhälsning till alla från kalla norrland;


Julkramar från min och kära sambo Jonas


Ute är det närmare -30', det syns :o)


Casper önskar också alla en god jul

Hoppas alla ALLA får en fin jul med god mat, fina klappar och bra sällskap.
Dagen började med frukost till päronen och bror med flickvän hemma hos mig å jonas.
Ikväll ska jag fira hos mamma och pappa med dom, mormor, morfar, farmor, morbror,
Iita, Alma, Elsa, Vidar Casper och Cilla. Känner på mig att det kommer bli en bra dag!

Från oss alla, till er alla: ROCK ON

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack snälla du för jul-smset! :) Hoppas du haft en kanonjul!<3

2010-12-26 @ 21:41:23
URL: http://josefinmostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0