ANGÅENDE BILDBOMBEN

.. Så kommer sen ikväll eller imorgon för igår var jag inte hemma knappt.
Efter tentan (som kändes bra(!!!)) åkte jag ner på stan en sväng och åt lunch med Annis, shoppade lite och fikade med pappa, sen på boom med Ronja och sen middag hemma sen match i vindeln. Mot IKSU Elit. Vi förlorade med 10-1 men det är väl jävligt bra ändå mot ett av världens bästa lag. Säger dom.

Men jag är inte en sån som är nöjd ändå, släpper jag in 10 mål kan jag inte va nöjd, även om det är IKSU som står för motstånden. Men men, jag får väl glömma och gå vidare, träning på torsdag.

Sitter nu i Övik, efter denna dag äre 2 DAGAR kvar i övik till "jullov". Kommer bli så jävla sjukt skönt, sen är de bara 1 termin kvar tills det är slut.

SWEET

rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0