USCH

Imorse började dagen bra. Ja ringde Jonas som bestämt för å höra va de va för väder i Ume så ja kunde åka hem tidigt om de va sol å bada med babe. Så ja skynda mig å packa ihop å sen sku ja ställa bort madrassera bakom en soffa där de alltid står. Sen har soffan halvt fastnat i golvet så ja tog i extra hårt å kände att... "Helvete.. de gjorde ganska jävla ont i min tå", kolla ner å de rinn blod från pektån. Ja böjde mig ner å klämde lite på var sida om tån å nageln lyfte varje gång. Halvt gråtandes haltar jag till mamma å köket som torkar blodet och plåstrar om. När ja sitter där på golvet med tårar över hela kinden säger mamma först "oj du har nog brute tån.. nä de är nog ba nageln" å kusin alma fyller i "De se ut som att hela nageln har lostnat". Det var mycket roligt å höra.

Men den värsta smärtan gick över å ja kunde ta mig hem med bilen utan problem och haltad mig till standen med babe en stund innan vi åkte hem igen å cyklade ner en sväng på stan. Där vi fyndade dessa :-)



När vi prova dom på han i affärn låg vi dubbelvikta på golvet å skrattade för han gick så jävla roligt! Äe, de var dagens bästa alltså. Han är så söt vår lilla älskling!

NU har jag tänt ljus i lägenheten och Ida var nyss på besök.
Nu väntar jag på Jonas, som jobbat.
Nu kom han :-) MYS!!

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0