Suck

Åh, jag har bestämt mig för att sälja kavajen till Ida eftersom de int känns riktigt bra å om ja har nåt i garderoben för 500 vill ja int ba ha den några gånger.. Så den får gå för denna gång. Tråkigt men sant för jag älskar kavajer!

Idag är första dan på sista sommarlovsveckan.
Måndag: Plugg me Malin 12-15
Tisdag: Barnvakt till kusin Vidar, Innebandy 17.30
Onsdag: DOLLAR STORE med Ronja och Jonas sen första träningsmatchen mot Täfteå i Vindeln 18.00(?)
Torsdag: Hämta expedithyllan, Innebandy 17.30
Fredag: TENTA I ÖVIK 9-13. Repa 18.30
Lördag: Träningsmatch 14.00(?), forsränna med laget!
Söndag: Vila, mysa med Jonas, njuta av ledighetens sista dag.

En ganska fullproppad vecka, men bara roliga saker som väntar. Linda å Tobbe ringde igår å fråga om vi ville följa med till Barcelona typ på lördag, SNACKA om att de kändes jävligt hårt i hjärtat att måsta säga nej.. Jag vill mer än allt både ut å resa, åka till barcelona å dessutom resa med linda å tobbe(å jonas såklart)! Vi skulle ha så jävla roligt. Men jag hoppas vi kan hitta en annan gång de passar. Svänggänget :-)

OCH DAMMIT ikväll börjar ju fångarna på fortet, så  roligt! Nostalgi gånger 1000!

ÅH en till sak, hade så jävla roligt i lördags! Kunde inte slute le när vi va på hotelle för de va så kul, å pinkhink som spela va asbra! en mycket lyckad kväll!
 :-)



Jag försöker desperat få med Ida på bild! på förfesten hos annis

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0