med gråten i halsen..

.. kan jag berätta att jag hittade DEN kavajen! Som jag suktat efter! Den hade kommit in i min storlek nu och jag tvekade inte ens en halv sekund. DAMMIT :-) Dock så äre alltid så att man vill ha det man inte kan få och nu när jag fått den känns det inte lika super som de gjorde förra gången ja prova den. Ja hitta inget som passar till (fast allt ska göra det) Men jag ska känna efter lite mer och sova på saken.. Men jag är nöjd ändå.
För nu får jag ju välja!

Nu sitter jag och äter Mr.noodles. lol. Men de va ganska gott, påminner mig om malaysia för då åt jag och emma det på planet. Det var godare dock. 10 i 5 kommer Klara och hämtar upp mig för genrep. Jag har gjort iordning en liten termos med honungsvatten som jag tänker tokdricka hela kvällen. Köpte också starkare halstabletter. önska mig lycka till!

Rock on

(Och kom ihåg, döbelns park 21.30)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0