JÄKLAR!

Alltså jag satt på toa (hehe) imorse och tänkte på vilken bra dag jag hade igår. De va en sån dag allt känns jävligt bra! Morgonen börja sådär för Jonas var på drygar-humör så ja gick mest runt å va sur.. men det kanske var ganska bra tagg till match (tydligen!) För matchen kommer ja leva på ett tag.
Sen igårkväll, det började me att vårat favoritpar kom hit runt halv 7 och vi hängde ett tag innan vi åkte och bowlade halv 8. Tobbe har ju nån jävla bowlingGUD och det var inte roligt att han var med.. nästan. Han vann iallafall överlägset båda matcherna. Mitt i matchen, efter en omgång, blev det nattbowling och allt blev ÄNNU svårare. Men kul vare!
Sen åkte vi med plattan i botten till SF och såg the grown ups. Riktigtr bra film! Jag hade bara hört dåligt om den men alltså de va längesen ja skratta så mycke till en film. Många roliga kommentarer och så, rekommenderar!
Sen tog vi en skön promenad hem och myste med lillgubben som sömningt tittade upp ur soffan när vi öppna dörrn :-)

Imorse vaknade jag typ halv 6 av att mini gnällde, och kom på att vi int gick ut me han när vi kom hem så hans blåsa höll förmodligen på sprängas så de va ba å kliva upp å gå en morgonpromenad. Sen blev ja hungrig så ja fika när ja kom in.. Sen passa ja på å betala räkningarna..
En ganska givande morgon.

Nu börjar Vänner på 5an.
Gilla.

Jag kanske ska passa på att tvätta? Nu när jag lix är vaken, bra idé!

ROCK ON


En vårpromenad storgatan-baggböle i våras,
när sommaren var precis runt hörnet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0