FREDAG

Åh idag är det fredag! (Vilket inte är så annorlunda motför mina andra lediga dagar men..) Det innebär att andra också njuter! Jag känner mig piggare i kroppen idag och näsan snorar MINDRE. Halsen känns ungefär som igår men det blir nog bättre :-) Ikväll kl 18.00 blir det rep inför helgens spelningar:

Ikväll 21.30: Döbelns park, Umeå
Imorgon 16.00: Kvarnområdet, Vindeln

BE THERE!


Ett skönt hopp i vindeln förra året :-)



Om en dryg timme ska ja möta upp Annis i korsningen under bron för att ta en kortis på stan. (Fullt munderas med fan vinterkläder) Jag måste köpa nya bassträngar och kolla om en kavaj. Jag har suktat efter en lång kavaj i flera veckor. Den, just DEN fanns på H&M. Ja prova den en gång å den satt verkligen som ett smäck, ja hörde änglakören sjunga! haha. Meeen ja var pank.. Mamma erbjöd sig å låna ut pengar men nej. SOM jag ångrar det nu! För den är slut totalt jävlart överallt. Men jag har sett en liknande eventuellt på bikbok.. håll tummarna!


ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0