Tv-tisdag

ikväll är den kvällen på veckan jag brukar spendera med min bästa vän! TV-TISDAG. precis nyss började dating in the dark. sen kommer samma program som vanligt.
Jag har köpt bananer och choklad som jag ska smälta till hakjbananer, det är egentligen min o ronjas grej.. men hon är inte här så jag köpte dem för att jag saknar henne och dom får mig att tänka på henne. i min ensamhet.

Dessutom försöker jag flyttpacka och skruva ner allt från väggarna. men de är svårt ju! Man man vet inte vart man ska börja, jag har inga tidningar att he in allt i.. sen ger ja upp tills jag får ångest för att ja inte packar.. har bara morgondagen på mig!
HJÄLP MIG

rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0