Söndag

Imorse vaknade jag av att Jonas lät:

jonas: griiinljud, griinljud
jag vänder mig om mot han och stryker han över huvudet och frågar vad det är.
jonas: griiinljud.. skrattar: haha, jag skrattar
sen skrattar han vidare innan han somnar om.

Ganska söt, men ganska konstig.

Klockan stod då på 05.20. OCH JAG KUNDE INTE SOMNA OM! Ja var för pigg. Tänkte på lägenheten, hur vi ska möblera den, vad vi ska ha för soffa, på jordens undergång som jag FASAR :(
Så ja klev upp och satt mig i soffan och klickade hem en beställning på typ 200 bilder. kewl!

Sen åkte jag, mor, far, elsa och jonas på k-rauta där jonas hoppade av turnen och gick hem. Sen åkte vi runt på massa ställen, media markt o köpte deportees nya skiva, jula, intersport. Ganska mysigt tycker jag. Men Elsa var less.
Sen har jag spenderat resten av dagen åt att packa ner mitt rum i lådor, ja även här "hemma" måste man ju städa bort allt. Känns konstigt men mest askul! :)

NU är ja klar och efter en middag med asgod kyckling med currysås o småplock med familjen, mormor, morfar, iita, alma o elsa ska jag nu kanske kojsa snart.
Jag har ju trots allt varit vaken i 15.5 timmar.
Det känns.

Rock on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0