PMS

Ja kanske? Nej det är inte möjligt men jag känner mig som ett PMS monster idag.
Ena stunden är ja glad som en sol, sen blir ja sur för att solen gått i moln.
Sen blir jag glad för att det är fredag, sen blir jag sur för att det snart är måndag.
Sen blir jag glad att vi skulle kolla på lägenheten igen, sen blir ja sur för att den var mindre än man kom ihåg,
sen glad för att hyresvärden gav mig nyckeln idag och tillträde från tisdag istället för om 2 veckor.
Sen blir jag ännu gladare när jag hittat en asbra soffa på blocket, och sur som fan igen när man får till svar (för 1984767 gången) att den är såld.

VARFÖR har man kvar annonser på blocket
fast varan redan är såld ??? TA BORT !!
helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0