måndagen

igår efter repet och besöket/promenaden/fikat med Ida i vindeln åkte vi mot umeå och jag åt middag sen cyklade jag (..) iväg mot iksu för att se iksu-endre. iksu vann men matchen var spännande! prisvärd och heelt smockfullt var det!

Den stora händelsen igår var påväg på matchen. Jag pratade med jonk i telefon innan och han skulle jobba kvar på jobbet länge men ville att jag skulle komma förbi med skateboarden ändå ifall att det blev nåt. Så ja cyklar (en extrem) omväg mot hans jobb med den under armen, kom också ihåg att det var årets första cykeltur. När jag äntligen lyckats cykla med en hand till jobbet.... är han inte där... Så ja ringde o han var hemma hos mig för att hämta brädan! FUCK. Så jag fick vända o cykla hem.
Dessutom var hela jävla foten o benet dyngblött o geggigt för all geggea som sprutade upp. Så jag cyklade hem så far min fick köra upp mig.
Jonas masserade min rygg tills jag nästan somnade som förlåt.
lite arg var jag. (läs: mycket)
men jag älskar honom idag igen fjärtgossen min ♥

Rock on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0