GUD ÄR PÅ MIN SIDA IDAG

Jag har tvättat ikväll för (förhoppningsvis) sista gången här i övik. Och dom är helt cp tvättmaskinerna, man har 4 timmar på sig att tvätta, sen LÅSER masinerna sig! så man inte kommer åt tvätten! Det råkade jag ut för första gången ja tvättade..

Iallfall. Jag satt här i godan ro och såg 2.5 men. Sen slänger ja en block på klockan! 19,00! Det var alltså då min tvätt tid är slut.. Så ja greppar alla nycklar som hänger på kroken och springer i mina turkosa crocs ner till tvättstugan, slänger mig på "öppna" knapparna och dom öppnas!! TACK GUD
sen kollade ja på digitala klockan i tvättstugan.. jag hade 25 sekunder till godo.
Så jag hann.
jag hann.

pust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0