Del 273

Jag o ewe har tvättat ikväll för första gången och det känns som att allt har gått fel! ewe var duktig på att sortera färgerna osv så de började bra tills vi skulle starta maskinerna, det tog typ en kvart innan vi kom på hur, allt är datastyrt och mycket mer komplicerat än en vanlig tvättmaskin!! Ja tillslut får vi iallafall igång dom och när vi sen hämtar tvätten har vi slagit tvättmedel och sköljmedel i fel behållare, fast de gick ju ändå. Sen nästa tvätt gick ju asbra då. Sen tredje, då det var bara jag som hade tvätt kvar så står klockan en timme fel i allt jävla datasystem så allt stänger av sig, med min tvätt i maskinerna, och endast den som har bokat tiden och har nyckel till den tiden då kan öppna.. så nu sitter jag och väntar på att nästa tvättid ska börja kl 7 (på riktigt!?) så jag kan be henne/han låsa ut mina kläder.... DRYGT!

det börjar inte bra med första tvätten själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0