Del 249

Oh Ikea igår var kanoon. Allt flöt på bra och kvittot blev flera meter långt.. kändes det det som. Nej men det var bra, nästan allt vi skulle ha fanns och så. Inte alltid det händer på ikea nej..

Jag köpte mitt första gymkort idag också! jag sitter och kollar på min nya oranga ryggsäck som jag fick därifrån.. inte alla som har en sån minsann! det känns bra. dessutom får ja ju träna på iksu x2 också här i umeå på samma kort, det är som klippt och skuret för mig! mwah!

Imorgon tror jag (?) det blir rep en sväng sen .. packa lite och se idol. MWAH!

På torsdag kl 12 kommer annis till umeå för en sväng på stan, sen kl 14 går bussen till snön i tärna. JA det är visst snö där!! kolla bilden här som är från johannas blogg!



 så jag taggar helgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Nu taggar jag idol. yehooo!

rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0