Del 247

Nu är jag hemma i Umeå. har gått på stan hela eftermiddagen och köpt ett par skinnhandskar och en svart baströja. Sen hem för middag och sen åkte ja o mammis upp på strömpilen en sväng. Där hittade jag en asmysig vit stickad tröja som jag tror jag ska åka och köpa imorgon. Sen ett par skor som jag suktat efter heeela sommaren. Trots en SJUKT otrevlig kassörska så blev det ett par av dem, jag ångrar mig inte. Hon var verkligen så otrevlig man kan bli! hon skulle väl ut o festa eller nåt så hon ville stänga och inte hjälpa mig. BLÄ för såna människor!

Nu blir det rep kl 8 sen idol på datorn. det kändes drygt att missa idol men men..

PÅ TORSDAG åker ja o annis till fjärtjohanna i tärna! :D det ska bli såå kul!
så ska jag ta med mina skor o mina handskar och visa johanna, för hon har också såna och jag vill va som henne ;) jag taggar!!

nu - rep.

ROCK ON!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gullunge!

Ses snart :D PUSSSSS!

(smart med handskar, det behövs här uppe..)

2009-09-27 @ 00:18:30
URL: http://johannaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0