Del 243

Nyss hemkommen från gymet. Vi skulle simme efteråt men de fick vi inte eftersom vi bara har provvecka.. det var synd. så vi stretchade extra mycket och samtalade med ewe o rebban som också var där. två andra i kalssen var där med så de som jobbade där frågade om vi hade klassträff! haha.

Det är riktigt trivsamt på step in, alla som jobbar där är så trevliga och kommer ihåg vad man heter och det är lagom med folk där jämt och bra förklaring på maskinerna osv. det är inget tråkigt att träna där! Dessutom får man träna på iksu i umeå och flera andra ställen på ett annat kort man får med i priset! asbra!

idag shoppade jag en mysig mössa och en aaasmysig halsduk. kolla så mysigt!!
(en söt och busig joans ville också vara med på bilden.. haha)



Så nu vill jag att det ska bli kallt så jag får klä på mig!!

rock on

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ännu sötare om det nu går Kramiz

2009-09-22 @ 19:50:45
Postat av: Johanna

Gud vad söt du är :D!

2009-09-23 @ 22:20:25
URL: http://johannaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0