Del 236

alltså idol ftw !!
Det är så bra tidsfördriv.

jag har tvättat och diskat. Sen har jag gjort om bloggen så där sprack dammsugningen.

Imorgon ska jag hem. Då blir det party.
På lördag ska jag ha fest, med alma och elsa, mina småkusiner. förra helgen när jag fyllde år så var baggbölianerna och fikade men sen förklarade föräldrarna att dom var tvungen att fara eftersom jag skulle ha fest med mina kompisar. Dagen efter for ja o jonas hem till dom en sväng och elsa hade tydligen blivit VÄLDIGT ARG för att hon inte var bjuden på min fest! Hon ville inte se mig igen! Så jag lovade att vi skulle ha en egen fest då vi skulle äta godis och mysa i våra pyjamasar, så det blir nu på lördag.
Ska jag va ärlig längtar jag nog minst lika mycket som dom :)

Elsa - Alma



 
Elsa. Lite rädd måste man bli när hon är arg.. Man ser henne aldrig utan tatueringar, hon älskar Pinks hårda(?) musik och jaa.. hon gör sådär. MAN FÅR RESPEKT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0