Del 233

Åh jag är SÅ duktig!
Jag var ute o sprang idag, det är inget jag gör. någonsin, nu mer. Jag tränade som alla andra och mer ibland förut men i februari fick ja hjärtmuskelinflammation och träningsförbud minst en månad.. sen vart ja lat. Mohaha. Iallfall nu var jag duktig ikväll, kanske man måste utnyttja de lediga timmarna här i övik och träna.. JAG KOMMER ÅNGRA MIG IMORGON. Jag har redan ont i benen..
men de var de värt jo.

Såg idol hos ronjie ikväll också, myspys.
imorgon blir det skola hela långa dan sen kanske träna lite.. kanske.. om ja kan gå.. annars plugga lite och se tv :) mohaha.
sen lång dag på fredag igen sen hem till umeå över helgen.

Ja, rock on då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0