Del 272

Igår var det spel på hamnis på mad-galan och det gick bra men det lite folk.
Imorse klev jonk upp halv 7 och skulle jobba, men han var så hemskt trött (som han är morgontrött min lilla älskling) och då tänkte ja va snäll så ja agerade pigg och pratade med han så han sku vakna till. Det resulterade i att jag blev pigg på riktigt.. på en lördag kl 7. Försökte mot alla odds somna, men icke. Slog då på tv'n, där nalle puh var kung. Någon halvtimme var vi vänner, tills jag glatt somnade om.
Då blev jag glad.

Ikväll blir det hällnäs och folkan med massa gott folk och övernattning hos Ida i hennes nys lägenhet :) MYSIGT!
Jag kommer va utklädd.... det blir vackert.

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0