Del 255

Ikväll har vi vart hos jonas mami och firat hennes födelsedag.
Trevligt och mycket god mat!!

Imorgon bär det av till vindeln för rep, inspelning och umgåsning (?). Återkommer till umeå efter spelning på tisdagkväll. På onsdag ska ja lämna in min telefon som ja just hämtat igen.. blä.


Glömt berätta en GRYMT ROLIG SAK! vad ni än gör, så slut INTE läsa!!

Jonas har alltid, eller ofta, väldigt konstiga saker för sig när han håller på somna eller är väldigt trött. En kväll för några veckor sen när vi precis höll på somna och jag stängt tvn så har jonas redan sovit ett tag. Då ställer han sig upp på alla fyra i sängen, och jag frågar vad det är. Då svara han: Jag vill sova som en hund!!
Jaha sa jag.. gör de då. Jag var också trött och insåg inte hur kul de var för dagen efter.. När jag såg hans lilla bädd som han klivit upp och gjort. Allra underst var en matta, sen ett ihopvikt överkast och sist 6 kuddar som låg fint i en rektangel. Han låg faktiskt där nån timme, tills jag vaknade och bad han komma till sängen igen.
Önskar att jag var piggare och hade sett när han gjort iordning sin lilla säng..

Min pojkvän är söt, och väldigt udda. Och väldigt söt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0