Del 294

Inatt var det en ruskigt lång natt, jag hade svårt och sova osv. men nu är det morgon igen och en dag mindre kvar till hemkomsten.
Stackars folk i min omgivning, ni måste vara döless på mitt tjat hela tiden... men om 13 dagar är jag mig själv igen.
Jag lovar.

Igår var jag, ronja o fille på paradisbadet efter skolan. det var så lite folk att det var nästan tråkigt.. haha. men vi hade roligt! Sen kom jag hem och tvättade och städade för AHEADS ankomst idag. KUL med lite liv i holken :)
Alltså: AHEAD spela på sliperier i övik ikväll. kom.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 10.10 då jag ska möta ronja o fille och lämna f på bussen för att sen gå och träna. Sen är det massage hela eftermiddagen sen spel ikväll då.
sen sover några kvar, vilket ska bli ytterst trevligt.

Vi hytes!

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0